Az Outsourcing szépségei

2010.04.22. 12:29 Öltönyösrabszolga

Felhasználónak problémája van egy adott telefonkészülékkel. Ekkor felhívja (lol!) X cég helpdeskjét, amely jelenti a problémát Z cég helpdeskjének. Z cég értesíti Y céget, azaz minket, hogy javítsuk meg a telefont. És mi megyünk, javítunk, majd számlázunk Z cégnek. Tehát megélünk. Z cég, kifizeti nekünk a számlát, majd kiszámlázza X cégnek. Tehát megél. X cég kifizeti Z céget, majd további haszonnal, kiszámlázza a kedves felhasználónak. Tehát X cég is megél. Szegény felhasználó pedig kifizeti az egészet, X, Y, és Z cég hasznát, plusz a szolgáltatás költségét. Így lesz egy 20 perces helyszíni javítás költsége több, mint 150 font. TE (vagy a céged) hányszor fizetett már irreálisan magasnak tűnő szervízdíjjat?

1 komment

Címkék: munka karrier london idiota

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr673400080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsoff 2010.04.24. 15:41:09

Milyen kellemesen üditö elfoglaltsäg szombat delutan az irodaban csücsülve az uj postjaidat olvasgatni :) Varom a következöket!
süti beállítások módosítása