Felhasználónak problémája van egy adott telefonkészülékkel. Ekkor felhívja (lol!) X cég helpdeskjét, amely jelenti a problémát Z cég helpdeskjének. Z cég értesíti Y céget, azaz minket, hogy javítsuk meg a telefont. És mi megyünk, javítunk, majd számlázunk Z cégnek. Tehát megélünk. Z cég, kifizeti nekünk a számlát, majd kiszámlázza X cégnek. Tehát megél. X cég kifizeti Z céget, majd további haszonnal, kiszámlázza a kedves felhasználónak. Tehát X cég is megél. Szegény felhasználó pedig kifizeti az egészet, X, Y, és Z cég hasznát, plusz a szolgáltatás költségét. Így lesz egy 20 perces helyszíni javítás költsége több, mint 150 font. TE (vagy a céged) hányszor fizetett már irreálisan magasnak tűnő szervízdíjjat?
Az Outsourcing szépségei
2010.04.22. 12:29 Öltönyösrabszolga
1 komment
Címkék: munka karrier london idiota
A bejegyzés trackback címe:
https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr93400080
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Zsoff 2010.04.24. 15:41:09
Milyen kellemesen üditö elfoglaltsäg szombat delutan az irodaban csücsülve az uj postjaidat olvasgatni :) Varom a következöket!