Fel a kezekkel! Ügyfélrablás!

2011.01.14. 11:10 Öltönyösrabszolga

 

Drága CIB!
Mégis hogy gondoljátok, hogy önnállósítjátok magatokat és a forint számlámról szépen leemelitek az ÖSSZES pénzt, azért, mert egy napja be kellett volna fizetnem a frank számlára népi frankot.
4 éve úgy egyeztünk meg, hogy én mindig szerzek frankot a föld alól/nyomdából/kétes üzleteimből és azt szépen befizetem a frank számlára, amit oly kedvesen fenntartotok nekem.
Igen, olykor megcsósztam pár napot, nem tudom teccik-e nézni a híreket, de néha 2-3 nap alatt 10-15 forintokat ugrik-csökken a frank, és ha lehet akkor inkább az olcsóbból vásárolok.
Igen, tudatában voltam annak, hogy nem vagytok jótékonysági szervezet, a kimaradt pár napra rámdobjátok a hirdetményben megjelölt büntetőkamatot, de rövid matek után úgy gondoltam, még mindig jobb 7 napra némi aprót fizetni mint párezer forintokat bukni az árfolyamon.
Most is, bizony már 2 napja nem csengettem be a pénzt, mert éppen 225-ön állt a frank, ami nem volt vicces. Ma, 3 napra rá, 213-on áll a frank, szóltam is Szergejnek, megvan a della, már csak be kell fizetni nektek. Erre mit látok? hogy a forintszámlámon levő összes egységet, mondom ÖSSZES egységet szépen valami hasraütésszerű árfolyamon átváltottátok.
Kérdem én, mit tegyek most a 17 kilónyi papírt kitevő frankkal, amit Szergej hozott nekem?
Kérdem én, mégis mi a francból fogom befizetni a víz-villany-gáz szentháromságot ha lenyúltátok az összes forintomat ami a számlán volt?
Kérdem én, melyik az a zöldséges, benzinkutas, és újságos, amelyik elfogadja a frankomat, és ki bírja számolni, mennyit is kéne visszaadnia forintban?
Igen, ezt a csatát megnyertétek, meglesz a rohadt pénzetek. Nem, soha a büdös életben többet nem lépek be a kaputokon.

 

CIB Ügyfél Rablás bank

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Drága CIB bank!

Mégis hogy gondoljátok, hogy önnállósítjátok magatokat és a forint számlámról szépen leemelitek az ÖSSZES pénzt, azért, mert két napja be kellett volna fizetnem a FRANK számlára a törlesztőt?

4 éve úgy egyeztünk meg, hogy én mindig szerzek frankot a föld alól/nyomdából/kétes üzleteimből és azt szépen befizetem a frank számlára, amit oly kedvesen fenntartotok nekem. (köszönöm, alázatos hajlongás)

Igen, olykor megcsúsztam pár napot, nem tudom teccik-e nézni a híreket, de néha 2-3 nap alatt 10-15 forintokat ugrik-csökken a frank, és ha lehet akkor inkább az olcsóbból vásárolok.

Igen, tudatában voltam annak, hogy nem vagytok jótékonysági szervezet, a kimaradt pár napra rámdobjátok a hirdetményben megjelölt büntetőkamatot, de rövid matek után úgy gondoltam, még mindig jobb 7 napra némi aprót fizetni mint párezer forintokat bukni az árfolyamon.

Most is, bizony már 2 napja nem csengettem be a pénzt, mert éppen 225-ön állt a frank, ami nem volt vicces. Ma, 213-on áll a frank, szóltam szépen Szergejnek szerezzen, így megvan a della, már csak be kell fizetni nektek. Erre mit látok? hogy a forintszámlámon levő összes egységet, mondom ÖSSZES egységet valami hasraütésszerű árfolyamon szépen átváltottátok.

Kérdem én, ezt a szerződésünk melyik pontja alapján tettétek?

Kérdem én, mit tegyek most a 17 kilónyi svejci apróval, amit Szergej szerzett szélsebesen a genfi koldusmaffiától?

Kérdem én, mégis mi a francból fogom befizetni a víz-villany-gáz szentháromságot ha lenyúltátok az összes forintomat ami a számlán volt?

Kérdem én, melyik az a zöldséges, benzinkutas, és újságos, amelyik elfogadja a frankomat, és ki bírja számolni, mennyit is kéne visszaadnia forintban? (szerencsére a taxisok, a kuplerájok és a rendőrök elfogadják a frankot is)

Igen, ezt a csatát megnyertétek, megoldom valahogy. Nem, soha a büdös életben többet nem kötök veletek szerződést.

Tengermély Tisztelettel:

Öltönyös (felis.. enny... fel is gyújthatnám az egészet. nympfh)

joker pénz éget

5 komment

Címkék: vélemény dobbenet lakas uzlet fogyasztovedelem

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr43400105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.01.14. 19:53:53

Na várj! Jól értem, hogy volt x franknyi törlesztőd, és a bank a forint számládról minden forintot x+y frankra átváltva leürítette a forintszámlád? A forintszámlád alszámlája a frankos? Vagy csak ugyanaz a név? Ekkor még durvább... Amúgy nem a font-frank fronton küzdesz?

Ismeretlen_69774 2011.01.15. 20:08:56

Nagyjából jól. (bár ha ragaszkodok a tényekhez, amit írtál, akkor bárcsak így lett volna, mert x forint = x+y frank? Zsír:) Alszámla nem alszámla.. egyszerűen van két sima számla, egymástól tök függetlenül a CIBnél. Nem, nem font-frank, innen macerás hazutalgatni, otthon meg úgyis van némi forintbevétel.. .de alapjában mindegy mit váltasz frankra, sehogy nem jársz jobban:)

Ismeretlen_100039 2011.01.17. 13:53:57

Szerintem rakd be a frankokat a frankszámládra, és reklamálj, hogy stornózzák a forintjaid átváltását! Ha kell verd az asztalt, akkor inkább megcsinálják, ugyanis ha sokat jársz a nyakukba, az nekik is költség (ügyfélszolgálatos és jogi munkatárs munkadíja, posta ktg, stb), valószínű több, mint amennyit a trükkel lehúzhattak rólad. Ja, és kölcsön adnád a Swingline tűzőgépedet?

Hugi · http://szisziszilvi.lima-city.de 2011.01.18. 15:39:11

Szalmazsák. Nem tudom, de végig kell nyálazni a szerződést, mert ha tényleg szembe mentek vele, akkor meg lehet támadni.

bluemoon · http://mondomamagamet.blogspot.com 2011.02.27. 11:15:21

Szerintem egy bankban egyféle számlát kell tartani. Így próbáljon meg tologatni összegeket egyikről a másikra. Persze nekem is egy bankban van kétféle számlám... És nekem éppen az a problémám, hogy a múltkor leürítettem az eurós számlámat, és a megállapodásunk az volt, hogy ha nincs rajta euró, akkor a forintos számlámról utalják az üres számla(!) havi díját aztán most vettem észre, hogy mégsem. Sőt a fél éve kézhez kapott kártyám éves kártyadíját is leemelték... Majd jól bemegyek hozzájuk, és jól felmondom a számlát.
süti beállítások módosítása