Műtét

2011.03.07. 14:29 Öltönyösrabszolga

 

Beadták a nyugtatót, majd egy sötét szobában hagytak. Nem tudom mennyi idő telt el, belökdöstek egy műtőnek vagy valami orvosi labornak tűnő helyiségbe, és lekötöztek az asztalra. A fejemet nem tudtam mozdítani, végtagjaim nem engedelmeskedtek a parancsnak.
Mindenféle cseppeket kaptam a szemembe, felülről erős fények, Általános fehér reflektor, piros és zöld fénypontok, és még erősebb fehér fények a fejem körül, csápokon.
Miután letakarták az egyik szememet, a másikat kipeckelték, hogy pislogni se tudjak, mégtöbb folyadékot kaptam bele. Ekkor  egy fogorvosi fúróhoz hasonló hangú eszköz közelített, onnantól mindent csak homályosan láttam. Újabb cseppek, finom műszerek kattogása, villogó fények. Erős nyomás a szememen, de visszajöttek a fények.
A kis szürkék felszólítottak, hogy csak a piros fénypontba nézzek - mintha tudtam volna bárhova máshova nézni - az elkezdett villogni, és égett szövet szagát éreztem a levegőben.
Ugyanez a másik szemen, majd visszavittek a sötét szobába, ahol rajtam kívül még pár áldozat pislogott, félkómában. Vajon velük mit csináltak?
Miután az órámra tekintettem, megállapítottam, hogy kiesett két óra. Azóta látok szemüveg nélkül is, de mire volt ez jó az idegeneknek? Hova tűnt a két óra? Miért nem láttam a csészealjat? Miért nem emlékszem az alacsony alakok arcára? Miért nem tudtam mozgatni semmimet? Meglátogatnak máskor iB

Beadták a nyugtatót, majd egy sötét szobában hagytak. Nem tudom mennyi idő telt el, belökdöstek egy műtőnek vagy valami orvosi labornak tűnő helyiségbe, és lefektettek az asztalra. A fejemet nem tudtam mozdítani, végtagjaim nem engedelmeskedtek a parancsnak.


Mindenféle cseppeket kaptam a szemembe, felülről erős fények, általános fehér reflektor, piros és zöld fénypontok, és még erősebb fehér fények a fejem körül, csápokon.

Miután letakarták az egyik szememet, a másikat kipeckelték, hogy pislogni se tudjak, mégtöbb folyadékot kaptam bele. Ekkor  egy fogorvosi fúróhoz hasonló hangú eszköz közelített, onnantól mindent csak homályosan láttam. Újabb cseppek, finom műszerek kattogása, villogó fények. Erős nyomás a szememen, de visszajöttek a fények.

A kis szürkék felszólítottak, hogy csak a piros fénypontba nézzek - mintha tudtam volna bárhova máshova nézni - az elkezdett villogni, és égett szövet szagát éreztem a levegőben.

Ugyanez a másik szemen, majd visszavittek a sötét szobába, ahol rajtam kívül még pár áldozat pislogott, félkómában. Vajon velük mit csináltak? 
Miután az órámra tekintettem, megállapítottam, hogy kiesett két óra. Azóta látok szemüveg nélkül is, de mire volt ez jó az idegeneknek? Hova tűnt a két óra? Miért nem láttam a csészealjat? Miért nem emlékszem az alacsony alakok arcára? Miért nem tudtam mozgatni semmimet? Meglátogatnak máskor is?

ufo idegen műtét

1 komment

Címkék: budapest élmény dobbenet

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr333400108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluemoon · http://mondomamagamet.blogspot.com 2011.03.08. 01:06:56

Az idegeneknek valószínűleg némi készpénzre volt ez jó. :) Most egy darabig neked meg szemcseppre és napszemüvegre lesz ez jó. De milyen csoda már, hogy tiszta és pontos látásod lett!
süti beállítások módosítása