A pokoli operátor naplója, III.

2007.05.09. 00:15 Öltönyösrabszolga

Porig aláztam a helpdeskeseket... Ugye mint minden rendes nagyvállalatnál, ha bajod van a géppel, akkor hívj szakembert... persze spec programok vannak, szóval calling india, ennek a programnak a supportját. Persze baja van, hívja a főnökét, akinek másik programmal akad gondja, szerezzek local IT helpet, aztán térjünk vissza erre. Oké. Local IT csávó idehív, fingja nincs mi a baj, de megad egy helpdesk mailt, írjak nekik. Persze nem válaszolnak, úgyhogy felhívom őket, merthát sürgős lenne vagy mifene. Us helpdesk. király. Az ablak alatt elmegy egy mentőautó, 2 másodperces laggal hallom ugyanazt a telefon túlfeléről is, a csengő hangú telefonoskislány mögül.. Naszép.... helló kislány, merre vagy, szerintem személyesn is megbeszélhetnénk, itt ülsz valahol a bábeli support centerben... Megtaláltam, de természetesen Lora a svéd hölgy sem volt kiképezve az ilyen "elvont" problémák kezelésére.

Kezdtem bedühödni. Komolyan nekiestem a gépemnek, hiába, ha vannak admin jogaim... irtottam szépen, progim újrainstall és lám, megoldottam magamtól. Írom az örömhírt mindenkinek hogy le lehet szállni az ügyemről, és szégyellék össze magukat, hogy egy heti szívás után nekem, a buta usernek kell megoldani, ha tényleg akarok valamit... erre kapom vissza  siránkozó leveleket, hogy neee, csak a registryhez ne nyúljak, még bajom eshet, meg a gépnek is!!! Naszép...

Szólj hozzá!

Címkék: munka computer rabszolgasag

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr663399972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása