Fagyhalál

2010.12.03. 13:23 Öltönyösrabszolga

Imádom ezeket az üveg, irodának csúfolt patkányketreceket. Nyáron süti a nap, irdatlan energia lehűteni, és ilyenkor persze túllőnek a célon, nagyjából 18 fokra hűtik az irodát. Odakinn meg 30 fok.

Télen irdatlan energia lenne felfűteni, nem is teszik. Most jövök a helyi boss irodájából, és hidegebbek a radiátorok (összesen kettő darab, akkorák, mint egy nagyobbacska rendszámtábla, és annak kéne a 15 négyzetméteres ólat befűteni. Ha-ha.), mint az üveg. Hiába szép a kilátás Londonra innen a 24. emeletről, ha nem tudod kiélvezni, mert halálra fagysz.

De van megoldás! Épp most lőttem egy eltávozott kollega asztala alól egy hősugárzót! Közvetlen légbefúvás az asztal alá, a lábam kezd felengedni. Kezemet melegíti a laptop billentyűzete, a kapucnit már levettem. Csak félek elmenni budira, mert mégsem vihetem magammal a hősugárzót:)

hősugárzó

1 komment

Címkék: munka london

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr43400100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_143272 2010.12.06. 10:42:16

Davosra majdnem vettem egy ilyet: http://sasolj.hu/index.php?route=product/product&product_id=131 De a srác, aki occón szerezte volna be, nem tudta volna időben szállítani, ezért nem vettem. Pedig néha hogy álmodozom róla most is... :)
süti beállítások módosítása