Főgáz - Live!

2009.09.17. 18:09 Öltönyösrabszolga

Nem, nem új szolgáltatása ez a főgáznak, csak Öltönyösnek ismét nem sikerült düllőre jutni a Help Desk Droidokkal(HDD), minha csak egy géppel beszélne, így hát itt ül az ügyfélszolin, sorszáma az 548-as, jelenelg 492-nél járunk. Azért reméljük, a kétórás akkuidő elég lesz...

A történet még januárban(2009) kezdődött, amikoris a gas.hu rettenetes megtakarítást ígért, ha átváltok. Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű a dolog, de _ez_ felülmúlja várakozásaimat.

Hosszú a történet, eddig röviden azért nem sikerült a 6 hónapos kilépési procedúra végén, tehát júniusban kilépni, mert díjhátralékom volt. Persze erről ők kedvesen felhívtak, hogy van egy párezres tartozásom, ha azt gyorsan 3-4 napon belül rendezem, akkor semmi akadálya a kilépésnek. Rendeztem, majd jött a levél, hogy díjhátralék miatt nem lehet kilépni. (amit persze nem mintha nem lehetne behajtani utólag, kilépéssel...) A dolog pikantériája, hogy amikor felhívtak, már tudták, hogy van egy másik párezres hátralék is, csak arról méllyen kussoltak. Már akkor tudták, hogy nem fognak tudni kiléptetni.

Jólvan, nyár van, nem fogy a gáz, nemérdekel, mit kell tennem, hogy legközelebb kilépjek?
Óóóó semmit, automatuikusan menni fog, 2 hónapot kell várni és kész is, csicseregte kedvesen a HDD.

Elhittem, őshiba.

Augusztus elején telefonálok, hogy közeleg a kilépés ideje, van-e hátralék, vagy bármi, ami akadályozna? Hát persze van, például hogy nem kérvényeztem írásban a kilépést.

Paff. Kérvényeztem. újabb 2 hónap.

És most itt vagyunk. Kaptam levelet tőlük szeptember 4-én, a kilépés pontos menetéről, annyit jelöltek meg, hogy rendezzem a tartozást, és pont. Mellékeltek egy egyenlegelszámolást, örömmel nyugtáztam, hogy azt egy hete már be is fizettem.

Azért az ördög nem alszik, telefon:  Van egy 21000-es tartozásom, azt rendezni kéne 18-ig. (Szeptember 14 van)

-Igen? És mégis mi ez?
-Megbecsültük a szeptemberi fogyasztását.
-Node nem is fűtök, és az elmúlt 6 hónapban nem is fűtöttem. Melegvízre csak nem eszek 250 m3 gázt. Plusz átlagot fizettem edig, nyáron 2000 ft-ot.
-Önnek lehetősége volt bejelenteni a fogyasztásomat, szeptember elsején, nézze ide van írva a levélbe.
-Node a Levél szeptember negyediki keltezésű!
-Igen, ezért becsültük meg, mert maga nem jelentett.
-(aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrgggghhhhhhhhhhhhh)

Szóval ezt a becsületes becslést 18-ig kell befizetnem, de számlát még nem kaptam róla, ergo ha nem hívom fel őket, nem is tudok erről. (Update, 17-e van, még nem érkezett meg a számla)

Értem én, hogy nem jó az nekik, ha ezentúl másnak fizetek a gázért, de kezd sok lenni. Meglátjuk, mit tartogat az ügyintéző kollegina. Folyt köv. 510-es sorszámnál járunk.

Fél óra múlva az ablaknál feladtam a harcot. Befizetem a lét, kaptam igazolást, hogy most már tényleg egy csokival sem tartozok, és ha okt 1-2-3-án jelentem az óraállást, akkor csinálnak végelszámolást, és ha túlfizetésem van, (nanná, most fizetek be 20.000-et a semmire!) akkor KÉRVÉNYEZHETEM!!!! a visszautalását.

Királyi kegyet gyakorolnak. Érted, hogy kérvényez_HET_em. Ha esetleg szeretném. Ha nem, megtartják.

Szóval azon kívül, hogy teljesen kaotikusak a számlák, amit küldenek, és leszarom ha rossz az ügyfélnek a hozzáállásuk, van pár dolog, amit nem értek:

-Az alap kilépési procedúra miért tart 6 hónapig? Mivel ugyanazon a csövön jön a gáz, ugyanabból a tárolóból, csak másnak fizetek, ezt kb 5 gombnyomással át lehetne állítani. 1 nap, mire kijön valaki megnézni az óraállást, addig kifizetek mindent, holnaptól másnak fizetek a gázért.

-Miért kell rendezni a díjhátralékot, kilépés előtt? Mi köze van a díjhátralékomnak a kilépéshez? Egyszerűen kilépek, és a szerződés végéig tartó időszakra is kijön egy számla, azt befizetem, és passz. Mobilszolgáltatók meg tudják tenni, gázművek nem. Nem kell félni, nem futok el, ha nem fizetem be azt a nyomorult pénzt, ugyanúgy rámküldhetik a behajtócéget, tudják a nevemet, címemet, telefonszámomat, és valószínűleg aláírtam egy papírt, aminek az apróbetűs részében benne van, hogy az NBH, CIA, és minden egyéb 3-4 betűs féllegitim terrorelhárító osztaggal karöltve kinyomozhatják hol vagyok, és valahol a Holland Antillák békés szigetein is utánam jöhet Tibor a behajtó, hogy kiverje belőlem a 312 ft díjhátralékomat.

-Miért kell ilyen pofátlanul, gennyesen trükközni azzal, hogy ne léphessek ki? Mi van, ha gas.hu semmivel sem jobb? Esetleg kitalálják, hogy jujj, verseny van, aláígérnek a gas.hu-nak. Ekkor mire fog a kedves fogyasztó emlékezni? Arra, hogy mekkora gennyládák voltak, és ez nekem megér egy kis plusz pénzt, hogy mosolyogjanak az ügyfélszolin. Netalántán el se kelljen jutnom az ügyfélszolgálatig, mert minden megy rendesen:)

1 komment

Címkék: hivatal fogyasztovedelem

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr653400072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hugi 2009.09.22. 15:06:32

kell csinálni civitas-os portfóliót arról, hogy hogyan és miért nem történik gyorsabban az ilyen Nagy Hivatali Procedúra... :)
süti beállítások módosítása