Azért kollegina adott még egy tippet MSN-en: Hívd fel a helpdesket! Hátmondom Klárakedves, meséld már el, mikor tudott neked utoljára segíteni a HelpDesk, de azért megpróbálom.
Good Morning Sir, how may I help you? Betanult hangsúllyal, a "How"-t alaposan megnyomva, indiai akcentussal, ami eredeti. Hát gummóning, te már az ebéddel is végeztél, de lássuk. Kumar naív lelkesedéssel mondta, hogy hát írjam be a jelszavamat! Lemondóan indultam összeszedni a homokozólapátot és a vödröt. Kumar hozzátette, hogy írjam a User ID-m elé a varázsszót, EU\ .
Letettem a Vödröt, begépeltem. A Jelszót is. Először sunyin úgy tett, mintha megint tenne a fejemre, de 10 másodperc múlva hopp, megjelent az összes rohadék e-mail, 18 új üzenet, hát mondom hétvégétől nem rossz. Mindjárt kiüvöltök a srácoknak az ablakból, ne várjanak, építség meg a várat nélkülem, nekem it akadt egy kis munka.
És hogy mitől pozitív ez a bejegyzés, ahogy az elején ígértem?
Jópár éve, mióta csak a cégnél vagyok, először, a helpdesk AZONNAL adott megoldást! Ami MŰKÖDIK is! Büszke vagyok rájuk, kösz Kumar!

Ő itt Kumar, aki ma segített rajtam. Rajtad ki segít ma?