
Öltönyös korábban motort vett, és mivel sosem volt még közelebbi barátságban ezekkel a vasakkal, nem nagyon tudja bütykölni, ígyhát szerelőre szorult, amikoris a drága otthagyta az út mentén pár kilométer után. Baromi kiszolgáltatott helyzet, a szerelő azt mond, amit akar, nem nehéz rájönni, hogy annyit értek hozzá, mint Barbis kislány a kvantumfizikához. Szombat délután fél egy, Érd megacity. Egy érdi Honda kereskedés természetesen foglalkozik az enyémmel is, megkönyörül rajtam, beviszi a műhelyébe, itt van 2 km-re. Kedves, mosolygós hölgy Andrea, a szerelője pedig igazán szuper - mondja ő:)
Tényleg, megadott határidőre kész is, mehetek érte, megtisztította a karburátort mondja a szerelő, egyépként tökéletes állapotban van a kicsike - Mondá a szerelők gyöngye.
A Motor megy is rendesen, ahogy kell neki, másnap munkába, harmadnapra viszont egyszercsak a körúton a belső sávban.. köh-köh hörr stop. Gyors telefonálás a szervízbe, hogy ez így most mit jelentsen, dehát ők már zárnak, húsvét jön, nagyon sajnálják, 10 perc múlva már nem veszik fel a telefont. Hazatolás két kilométer. Másnap Férfi értékesítő kollega, közli, hogy a főnökség elvitte a mentőtransportert nyaralni, így nem tudnak érte jönni, csak kedden. Persze Öltönyös is motorozást tervezett a következő pár napra, de hát ha nincs autó nincs autó.
Következő telefon nyaralás után, az eddig sajnálkozó és értetlenkedő kollegák átváltottak egy másik stílusba: Őket nem érdekli az egész, ők megcsinálták, működőképesen adták át, arról, hogy lehet hogy egy rakás gané a gépem, ők nem tehetnek, de ha nagyon szépen kérem, majd jövőhéten beviszik, de különben is kéthetes előjegyzés van náluk, szóval nem ígérnek semmit, de főleg nem vállalják a felelősséget a munkájukért, hiszen ők elhárították a hibát.
Telefon Andreának, a főnöknek, mézesmázas hang, konzultálnia kell a szerelővel, de visszahív. És lőn, 10 perc múlva ő is agresszíven lenyomta nekem, hogy minek kellett nekem ilyen motort venni, nagyon sajnálja, de két hetes előjegyzés, no garancia, és különbenis, ő tett nekem szívességet a múltkori javítással is, és ha nagyon nyalok(megnyílik a pénztárcám), esetleg most is megteheti.
Próbáltam rá utalni finoman, hogy csókolom, én vagyok a kedves vevő, ez a hangnem nem éppen a legmegfelelőbb vevőmegtartó erő, ha hosszútávon szeretnének ügyfeleik közt tudni, talán sűrű elnézések közepette kellene megcsinálni, de tegnapra, garanciában. Ez őt nem annyira hatotta meg, maradt a lekezelő stílus, hogyhát nekik mennyi fontosabb dolguk van az én szaromon kívül, majd kegyeskednek.

Öltönyöst ezzel sikerült annyira feldühíteni, hogy a következő egy órában szerelőt keresett Google barátja segítéségével, telefonált, és érdekes módon, akadt olyan, aki még aznap kijött.
Helyszínen gyertyacsere, ÚjSzaki csodálja, hogy ezzel eddig eljöttem. Első böki, amit az "átnéztem a motort" csodaszerelő ExSzaki nem vett észre. Így már járóbetegként elmegyek a műhelyéig, ahol nem túl nagy szakértelmet igénylő légszűrő, olajszűrőcsere, váltóolaj folyás megszűntetés, alapjáratállítás, első fékbetét csere és kitudjamég milyen csodák elvgézése után átadta a mocit: "Hát, megváltozott a hangja picit, most már nagyon egészségesen hangzik" És tényleg, eddig egy Wartburgba szerelt kávédarálóhoz hasonlított (a füstje is), most inkább duruzsoló darázska. Könyebben indul, jobban reagál a gázra, megy, ahogy annak mennie kell.
A csodaszerelő, akire többször hagsúlyozottan eddig semmi panasz nem volt (értsd: Ön, kedves ügyfél, hülye, mi mindent jól csináltunk, a szerelőnk a legjobb a világon), nem vett észre semmit ezekből. Na, most már van rá panasz. Kedves Hondapark, egy vevőt biztosan buktatok, node biztos olyan jól megy a biznisz, hogy nem fontos az ilyesmi. Tessék statisztikát olvasni, hogy az elégedett ügyfél hányat hoz magával, és az elégedetlen hányszor ennyit riaszt el. Meg az új vevő szerzés és a régiek megtartása közti költségösszefüggést tanulmányozni, az otthagyott pénzemet a mekkmesterkedésre pedig jótékony célra adományozni.