Günter, a Sörös meg Öltönyös

2008.10.06. 11:42 Öltönyösrabszolga

Günter, a Sörös és Öltönyös hét ruhakupac fölött tanakodnak. Sörös és Günter egy hete laknak együtt, ez lesz az első mosásuk. Vajon a fehér alsógatyát lehet együtt mosni a fehér inggel? Ez a kupac a színes mosás, ez a kupac a hatvan fokos fehér. A mezem belemehet a színesbe? A piros ingem ereszti a színét? Szerintem ezt a kupacot összevonhatjuk a feketével. De azt a nacit ne mosd hatvan fokon. Hülye vagy? Ki kell főzni belőle a baktériumokat! Öltönyös 4 perc válogatás után kezdte komikusnak érezni a helyzetet. A Sörös nem hajlandó együtt mosni az alsógatyáit Günterrel. Günter tanácstalan. Öltönyös már másfél éve mos, de Sörösnek mást mondott az anyukája. Végül csak sikerült 4 kupacra redukálni a halmokat, majd az egyik belekerült a mosógépbe.

Első használat. Sörös és Günter eltöltött még 10 percet a megfelelő program kiválasztásával, olyan fontos kérdésekben esve egymás torkának, miszerint kell-e előmosás és most az öblítő koncentrátum-e vagy nem kell higítani. Mivel szedjük ki a mosóport a zsákból?

Bizony, ezek fontos és kardinális kérdések. Ezekben rendet kell tenni a lakótársas élet elején. Öltönyös nagyon húzott a Vodkasörből mosolyogva és kéjes élvezettel nézte tovább az előadást. A mosógép meg csendesen zakatolt bele az éjszakába.

3 komment

Címkék: idiota portre

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr163400046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_92438 2008.10.06. 15:10:11

Jó hogy olvastam. Elfelejtettem fél órája kivenni a ruhákat a mosógépből... Rohanok teregetni.

Hugi 2008.10.10. 11:55:57

erről a mizériáról eszembe jutott az első bécsi kolis mosásom. Összesen kétféle programot lehetett beállítani, a probléma nem is ott, hanem a mosópor-öblítő adagoló nyílásnál jelentkezett. A mosógépek és a használati útmutató abban különböztek egymástól, hogy az előbbin teljesen hülye ikonok (levélke, virágocska, rózsácska, hogy véletlenül se találd ki, mire utal), míg a falra ragasztott cédulán szöveges leírás szerpelt. Fél órámba tellett kideríteni, hogy melyik lukba való a mosószer, és melyikbe az öblítő. A dolgot nehezítette, hogy a mosodában felbukkanó egyéb kollégisták mindegyike hülye volt. Nem hiszem el, hogy aki már lehúzott ott egy félévet, az nem tud nekem válaszolni arra a komplikált kérdésre, hogy "te hogy szoktad csinálni?". De tényleg. Ott álltak, és nem bírtak nekem válaszolni. Olyan, akiről tudom, hogy már majdnem minden emeleten lakott. Egyzserűen nem tudtam rájönni hogy mi ütött beléjük. Mondott valamit, erre megfejeltem egy ellenérvvel, hogy de szerintem abban is van ráció, hogy az ikonok fordítva jelentenek valamit, erre csak állt én nézett... A szerencsém az volt, hogy a mosógépeket ilyen kihúzós fiókos adagolóval látták el nulla rögzítéssel, úgyhogy egy óvatlan pillanatban feltéptem egy működő mosógép adagoló rekeszét, és megnéztem, hogy na az a valaki, az hogy csinálja. Eh, mosógépek...

GaborÉsLaura 2008.10.26. 23:08:38

Itt, Kölnben nincs mosógépünk, így nyilvános Waschsalon-ba járnunk. Ott viszont minden külön mosás kőkemény Euro érmékbe fáj az embernek. Ennek okán azonban leegyszerűsödött a "Mit lehet mosni, mivel" kérdéskör: Mindent együtt mosunk 35 fokban:) Nincs válogatás, cimke böngészés, sok euro otthagyása... Mann muss sparen...
süti beállítások módosítása