MLM, mégegyszer, remélem utoljára

2008.06.23. 13:50 Öltönyösrabszolga

Öltönyöst megint megtalálták, a jó öreg iwiwes keresgetős "nézegettem a lapodat és alkalmasnak tűnsz" MLM dumával. A hőségben átizzadt Öltöny alól csak azt kérdezném, téged is megtalálnak? Nyilván nem vagyok alkalmasabb és szimpatikusabb a bulifotóimmal együtt, mint bárki más, mert ugye az iwiw egy ilyen privát jellegű dolog, nem a vérprofi szakember imidzset adom ott a világnak.

Aztán azon gondolkoztam, hogy tanítják-e valahol ezt a levélsablont, mert feltűnően hasonlóak a levelek, amiket kapok. Abszurd. Gazdasági igazgató voltam, de most veled, a senkiházi nyikhaj partiarccal, akit nem is ismerek, szeretnék egy közös üzletet. Na mentem is a legközelebbi szórakozóhelyre a játékgépek mellett fröccsöző leendő kollegáimmal kapcsolatot építeni. Mert alkalmasnak tűnnek.

 

Kedves Öltönyös,

Remélem nem veszed zokon, hogy így, ismeretlenként kereslek meg, de az adatlapod alapján úgy gondoltam talán érdekelhet a levelem.
Talán olvastad adatlapomon, hogy gazdasági igazgató voltam, de úgy éreztem váltanom kell. Nemrégiben indítottam el a fitness, wellnessel kapcsolatos vállalkozásomat, aminek jelenleg a bővítésén, fejlesztésén dolgozom. Olyan embereket keresek, akikkel szívesen dolgoznék együtt, céltudatosak, kitartóak, mernek nagyokat álmodni, és hajlandóak érte tenni is.
Arra gondoltam, ha nyitott vagy és érdekelnek új kihívások, érdemes lenne felvennünk a kapcsolatot.
Amennyiben levelemmel zavartalak elnézésedet kérem. De ha szeretnél kibontakozni és akár jelenlegi munkád mellett, vagy helyett szeretnél olyan dologban részt venni, ami nagyon jó anyagi hátteret tud nyújtani, küldd el a számodat és én szívesen felhívlak, hogy egyeztessünk egy személyes találkozót, ahol megbeszéljük a részleteket.

További szép napot!

Aláírás ofkoz nincs, nyilván a kopipésztelt levélből valahol lenyisszantódott. Vígasztalásul már csak egy idevágó képregény maradt hátra:)

2 komment

Címkék: mlm idiota uzlet rabszolgasag

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr803400033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztivi 2008.06.23. 15:24:18

Rooarr, nem hiszem el, hogy valaki még mindig benyeli az ilyen dumát! Én még embert nem láttam ebből meggazdagodni, de méglni is neccesen. A legrosszabb ezekben, hogy másokat is magukkal akarnak rántani, erőszakosan nyomulnak, és már nincs ismerősük, aki ép elméjűnek nézné őket, akkor fordulnak az iwiwhez. Gratula Öltönyös, az ilyen csak kinevetést érdemel! Ajánlatos még a subba szív iwiw rovatba is.

Zsotti · zsottiblog.blogspot.com 2008.06.23. 20:20:44

Engem is kineztek egyszer meg tavozasom elott ugy egy eve, ugyancsak iwiw! Bizonyara szinten a mativalt-elhivatott fejem lehetett az ok, azon a szilveszteri bulifoton, piaval a kezben!! Poenbol visszairtam valami zavarbaejtot, csak ugy a hecc kedveert.....hiba volt! Onnantol kezdve el lett mondva, hogy eletem lehetoseget hagyom ki.......ismet!! :)) Jotanacs: ha ilyen levelet kapsz, inkabb hagyd szo nelkul, beszolni sincs ertelme mert csak olaj a tuzre.
süti beállítások módosítása