AZ MLM rabszolgái

2007.10.24. 15:54 Öltönyösrabszolga

Öltönyös úgy érzi, megvolt a közeli tapasztalata az MLM marketingről. Szerencsére nem túl közeli. Az MLM marketing egy NAGYON jó dolog, ha te ülsz a piramis tetején. A többieknek fostalicska. A Vezetők, Mentorok, Tanácsadók, vagy nevezzük akárhogy, hihetetlen képességekkel rendelkeznek, már-már vallási vezetőnek tartják őket a "dolgozók". A Hölggyel MSNen sikerült beszélnem, hosszú lesz, de tanulságos. Kiderül, mennyit hoz az MLM rendszer 10 hónap alatt, mi is lett az általam hat hónapja ajánlott 6 emberrel, és mire képes az, akit beszerveztek. Időt, energiát, barátokat nem kímélve. (nem, NEM ajánlok bárkit, nem kell félned. De azt, aki engem bármilyen hivogatós ügynöknek ajánl, azt bátran ajánlom én is. Vagy akiről tudom, hogy hasonló szektákban tevékenykedik/ett.) Ezekután már-már kéjes örömmel fogom olvasni az MLM rabszolági voltunk című könyvet:)

Öltönyös (14:24):Szia!

MLM csajszi (14:26):szia

Öltönyös (14:27):Mi újság? Régóta csönd van felőled!

MLM csajszi (14:27):igen, tudom, nem irtam még a facebookon, bocsi...

MLM csajszi (14:30):a lényeg hogy még nem vagyok milliomos, tanuló fázisban vagyok :Dés veled mizu?

Öltönyös (14:30):még én se vagyok milliomos, mert mindig elköltöm:D

MLM csajszi (14:30):no igen, pontosan ez a bajom nekem is! :D

MLM csajszi (14:31):lakás hogy alakul?

Öltönyös (14:32):csak úgy nyeli a pénzt. van már konyha, beépített szekrény, babzsákok, minden királyság.

MLM csajszi (14:32)::D

Öltönyös (14:32):egy kicsit back 2 the business: Mi történt az általam megismert remek, új üzleti partnerekkel?

MLM csajszi (14:33):már meséltem, nem?

MLM csajszi (14:34):nekem úgy rémlik hogy beszéltünk róla, nem így volt?

Öltönyös (14:34):nem rémlik, csak az hogy folyamatban vannak...

MLM csajszi (14:34):ó, te jó ég! BOCSI!!!

MLM csajszi (14:36):szóval a XXXX XXXXX tök rendes volt, adott sok kontaktot, viszont az utolsó pillantban mindenki lemondta, akiket csak sikerült elérni Budapest vonzaskörzetében

MLM csajszi (14:37):Az XXXXXék teljesen a XXXXXX XXX bűvkörében álltak, így ők is kiestekez egy másik nagy network marketinges cég

MLM csajszi (14:38):XXXX volt a legkitartóbb és legérdeklődőbb

MLM csajszi (14:40):nála azon csúszott el a dolog, hogy a kontaktok akiket adott zömében vidékiek voltak, és így elég nehéz volt találkozni velük, két párral találkoztam, őket sajna nem érdekelete a dolog

Öltönyös (14:41):hú, hát ez elég lehangoló...csak az én kontaktjaim voltak ilyen ramatyok, vagy máshol is ennyire rossz az arány?

MLM csajszi (14:43):nem voltak olyan ramatyok, inkább túl jók, mert még nem említettem az XXXX meg a XXXX XXXXt, ők mind2en hasonló cipőben jártak mint az XXXXék, hogy már benne voltak valamiben, és most nem akartak váltani, viszont szívesen meséltek volna nekem az ő üzletükről :D

MLM csajszi (14:44):szóval jól eltaláltad hogy ki az akit érdekelhet hasonló dolog

Öltönyös (14:44):azért mondd, hogy ennyire jó a dolog és te már nem dolgozol máshol...

MLM csajszi (14:45):mire célzol ?

Öltönyös (14:46):hogy ebből meg tusz élni 100%osan

MLM csajszi (14:47):igen, ebből meg lehet élni 100%osan

MLM csajszi (14:48):ismerek jópár embert aki ebből él

Öltönyös (14:48):oké, te nagyjából 1 éve foglalkozol vele. TE megélsz belőle?

MLM csajszi (14:50):nem, én nem élek meg belőle, és igazából nem mondhatom hogy 1 éve foglalkozom vele max. fél évami tekintve azt, hogy teljesen nulla szakmai tapasztalattal rendelkeztem januárban, elég kevés (Október 24-van.  – Öltönyös)

Öltönyös (14:51):na, január óta eltelt 10 hónap:)

MLM csajszi (14:52):másrészt pedig, azért is csak fél év, mert emellett voltak egyéb dolgok az életemben, ami miatt félre tettem kicsit a Newayst

MLM csajszi (14:54):1-2 dolog eléggé felforgatta az életemet, és most azon dolgozom hogy újra összerendezzek mindent, azt hiszem ilyen periódus mindenkinek az életében van

Öltönyös (14:56):lehetséges, igaz. Bocsánat, tényleg nem akarok turkálni a zsebedben, meg semmi ilyesmi, csak érdekel, hogy akkor _fél év_ után mennyit lehet ebből termelni? Úgy érzem te elég lelkes voltál, csinálod. Megkérdezhetem, konkrétan, számokkal kifejezve mennyi eddig a bevételed a dologból?

Öltönyös (15:04):itt vagy?

MLM csajszi (15:04):pill. telefonon vagyoi

MLM csajszi (15:09):na, az embert még a szabiján is dolgoztatjaák...kolléganőim hívtak..

MLM csajszi (15:10):nagyon nehezet kérdezel

Öltönyös (15:11):igen? pedig a matmatika az egyik legegzaktabb dolog ami körülvesuz minket...

MLM csajszi (15:12):amit anyagilag termeltem az ebben az esetben még nem nevezhető szignifikánsnak, viszont mindez lényegtelen ahhoz képest, hogy mennyit taultam és fejlődtem a személyiségemben és a világhoz meg az élethez való hozzáálásomban

Öltönyös (15:14):oké, ebben igazad van, tegyük fel, pénzben nem kifejezhető az a tudás és tapasztalat, amit szereztél. Ezt értem. Ám ebben az időszakban sem túl türelmes egyik szolgáltató, akinek a szolgáltatásait Most veszed igénybe.

Öltönyös (15:15):De mégis mennyire gondolsz, amikor nem jelentős összegről beszéltél? komolyan kíváncsi vagyok!

MLM csajszi (15:21):csakazért sem mondom el! :P pontosan azért nem ,mert nem ez a lényeg, és azért, mert annyira ember és helyzetfüggő a dolog, hogy nem tudnál mire menni ezzel az infóval! Van aki 1 év után 100 ezret keres és van aki 10-20-30-40-50-60-70-80 vagy 90 ezret, ez attól függ hány embert keres meg, azok megfelelőek -e, milyen az az ember akihez csatlakozott az üzletbe az embr, mennyire segíti, emnnyire tanítja, mennyi időt fordítunk az üzletre, megvannak-e a megfelelő szakmai "lépések" az üzletünkben, képesek vagyunk-e megtartani az embereinketmenyire tudunk jó példát mutatni az embereinknek stb stb stb

Öltönyös (15:23):oké, értettem. de azért ez nekem azt jelenti, hogy 100e alatti összegről van szó. Igen, tudom hogy összetett művelet kiszámolni a lehetőségeket, engem egyszerű, földhözragadt emberként egy összeg érdekelt. De legalábbis irányösszeg. Köszönöm.

MLM csajszi (15:24):oké, értem akkor az megvan, és az is lehet hogy ha mést kérdezel ő teljesen mást fog mondani, és az pontosan azért lesz, mert nagyon nehéz megmondani, minden ember más

Öltönyös (15:26):értem, ezzel tisztában vagyok.

MLM csajszi (15:26):és nem beszélve arról, hogy a network marketingben az első 100 ezret a legnehezebb megcsinálni, utána eyponenciálisan nő a jövedelem..

MLM csajszi (15:28):egyébként ha csak elméleti szinten érdekel a dolog, vannak nagyon jó könyvek, amik leírják mitől függ, hogy mennyit termel egy ilyen üzlet

MLM csajszi (15:40):no, mennem kell, további jókat meg szép hetet neked!

Öltönyös (15:40):

neked is! örülök, hogy beszéltünk! Szia!

10 komment

Címkék: karrier mlm uzlet rabszolgasag

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr153400005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_39969 2007.11.05. 14:00:53

Helló! Szivesen válaszolok MLM-mel kapcsolatos kérdésekre ha komolyan érdekel téged a téma (szerintem nem). Előre bocsátom, hogy jelenleg már nem foglalkozom MLM-el de régebben több éven keresztül aktív voltam. Inkább jó mint rossz véleménnyel vagyok magáról az MLM-ről, bár - én úgy gondolom - megismertem a dolgok árnyoldalát is. Ha korrekt, objektív véleményt akarsz hallani, akkor keress meg. Egyébként máig megvan az üzlet, amit felépítettem, tehát nem a sikertelenség miatt hagytam abba, hanem csak azért tettem félre, mert most már saját vállalkozásaim vannak, és ezek jelentik a prioritást :)

Daniel 2007.11.05. 14:11:48

Tehát 10 hónap alatt még 1milliót sem keresett, de még mindig hisz benne, hogy valaha "rendes pénze" lesz belőle. Agymosott idióta. Inkább menjen segédmunkásnak.

Daniel 2007.11.05. 14:11:51

Tehát 10 hónap alatt még 1milliót sem keresett, de még mindig hisz benne, hogy valaha "rendes pénze" lesz belőle. Agymosott idióta. Inkább menjen segédmunkásnak.

Sadist 2007.11.05. 14:14:29

Nyehehe, bírom az ilyeneket. Szívesen válaszolnak, de hívd fel, beszéljetek meg egy személyes találkozót, mert ezt csak úgy lehet elmagyarázni, stb. Itt is tök ugyanez ment: http://drom.hu/blog/1525/mlm_atveres_vagy_mukodo_uzlet/ Jött valaki, aki szívesen válaszolgat, mert benne van ebben az MLM dologban, de mikor rákérdezünk, hogy ő mennyi pénzt keresett eddig vele, akkor indul a kamuzás, kitérő válaszok, mély kussolás.

oldalszalonna · http://mlm.wyw.hu/Mlm-ellenzok-oldalai_/Mlm_ellenzok_oldalai/ 2007.11.05. 20:08:09

Az igazság odaát van: http://mlm.wyw.hu/Mlm-ellenzok-oldalai_/Mlm_ellenzok_oldalai/

fidel73 2007.11.05. 21:50:24

A MLM-gel az a baj, hogy piramis. Kurva drága cuccokat kell rásóznod emberekre, akikkel ezáltal próbára teszed a kapcsolatodat. Ráadásul mindenkinek gyanús, ha rá akarnak dumálni vmire. Személy szerint jobban szeretek boltban vásárolni. Nagyon maradi vagyok?

ciluvagyok · www.ciluvagyok.freeblog.hu 2007.11.05. 21:51:47

Mind a páromnak, mind nekem sikerült kifognunk egy-két ilyen akciót: néhol "régi ismerős" köntösébe burkolóznak (értsd: általános iskolás barátod, akiről 15 éve nem hallottál már, de valahogy mégis sikerült kinyomoznia az elérhetőségedet), néhol pedig az álláskereső ember vérét próbálják szívni. Pillanatnyilag 3 cég is ilyen munkára próbált behálózni: a BrokerNet, a Fundamenta(!) és valami kisebb nevű nemtommilyen cég. Nincs alapfizu, vállalkozói engedély kell. Nincs HR vagy sales részleg, akkor kapsz jutalékot, ha az ismerőseidet is sikerül bevinned a cégbe, mint új embert, vagy ha rá tudod őket dumálni egy 20 milliós hitel felvételére. Szakmai felelősséget persze sehol se kell vállalni (mivel visszakereshetetlen minden), azaz milyen pénzügyi vagy hiteltanácsadó lehet az, akit utána még csak elő se lehet citálni, ha valami gebasz van?? Mi van, ha (ilyen ügynökös-hiteles-bankáros képzettség híján) véletlenül bezavarom valami nagyon agyament hitelkonstrukcióba? "....hát, nekünk akkor semmi dolgunk, meg jutalék-visszaírás sincs. Ha egyszer már aláírattad at ügyféllel a papírt, onnan már a Jóisten se robbantja ki a kezedből a stekszet." Ja, a pályaelhagyók aránya első szinten 75-80%, második szinten 50-65%, vezetői szinten pedig 10-15%. Ez azt jelenti, (habár a matek szakkal mindigis hadilábon álltam) hogy 100 jelentkezőből vezetőnek megmarad 100*0.25*0.55*0.9 azaz 12 ember marad meg. Az egyik helyen "bróker"ré képeztek volna, a másikon pedig "személyi bankár"rá, mindezt persze a cég saját 3-4 napos képzésein, amihez meg kell "természetesen" venni a 30-40 ezer forintos tankönyvcsomagot. Ne higyjetek az ilyen csávóknak, gondolj bele, egy héttel korábban mégrajzot tanított egy suliban vagy virágkötő volt a sarki virágboltban, ma pedig tanácsot ad azügyben, hogy kitől/hogyan/mennyiért vegyél fel 15 milliós hitelt... Te rábíznád így magadat/a pénzedet bárkire is...?

SiteMarketing · www.sitemarketing.hu 2007.11.06. 16:41:45

Nyilvánvaló, hogy nagy sikereket nem lehet elérni benne. Ez az értékesítési szisztémából adódik. Ma már mindent belehet hozni Kínából fillérekért, és be is hozzák. Ezért majdnem minden terméknél elég nagy verseny van, tehát nem igazán fér bele egy piac számára elfogadható profitba az, hogy valaki egy huszadik szinten lévőtől vásároljon valamit, amivel megfizeti 20 szint jutalékát. Kb. annyira naivnak kell lenni ahhoz hogy valaki beszálljon egy ilyenbe, mint annak, aki elhitte, hogy havi 50rugót fizetnek neki és több száz társának azért, hogy az autóján hirdessen egy amatőr gyorsulási versenyt, ami mondjuk egy évben kétszer van, és az össz bevétele mondjuk 3 millió Ft. www.sitemarketing.hu

Zsotti 2007.11.09. 22:26:23

Engem a hideg raz ki ha csak meghallom azt a szot, hogy MLM vagy meglatok valami "suttyoparasztot" oltonyben, amint epp a flipchart elott gyorstalpalo kozgaz orat tart a nagyerdemunek es boszen magyarazza, hogy biza 2 ev alatt 100 milla lesz a bevetel. Muhahahaha. Sajnos volt szerencsem egyszer vegigszenvedni egy 2 oras "internetes-aruhazas" fajtat, persze csobehuztak azert mentem el (mert ugye errol csak eloben lehet meselni) de mikor elkezdtek mutogatni, hogy mi is a termek, na ott kezdtem egyedulikent rohogogorcsot kapni.....szoval aruljak fejfajascsillapito magnest(!), meg semmiresejo vitaminkapszulat......anyam aszittem lefordulok a szekrol. A lenyeg itt megis mindig abban rejlik, hogyan vakitjuk a parasztot. "1-2 ev alatt 100 milla" "nincs gond a nyugdijjal, hatra lehet dolni" "Kempingszki Hotelben lesz 2 napos kepzes(20 rugo), ezzel 6 honap elonyre teszel szert"......esatobbi. A vege meg mi?...max koltsegminimalizalas. Az egyik nagybatyam sajna belekeveredett egy ilyen eletbiztositasos fajtaba. O meg raadasul ugyes is volt, bar masrol sem tudott beszelni csak errol, de 6 ev utan meg mindig ott volt, hogy epphogy fedezi a kiadasait. Persze volt olyan, hogy vele vetettek meg az uj projektort a foguruk es hasonlo szemetsegek. Egyszer elhozta az egyik "fel-alkesz broker-barom" kollegajat hozzank "prezentalni" a hazunkba. Na akkor hallottam a leggazabb ugynokdumat amit el lehet kepzelni. Leult a nappaliba es kozolte: "On egy eleten at azert dolgozott, hogy nekem ilyen szep irodam legyen"....(magyaran szep a nappalink) Anyad!....aszittem ketlabbal rugom ki ezt a seggfejet.:):)
süti beállítások módosítása