Öltönyös marketinges lelke most örül. Apróság, de mégis. Íme, más egészségescucc gyártó, konkrétan a Cerbona is rájött, hogy érdemes a jól kereső fiatalokat céloznia a műzli-szeletével. Reggel belépve a steril irodaházba, meghökkentem, ugyanis egy hosztessz-cica kezembe nyomott a standja mögül egy naaagy dobozt, Rajta hatalmas feliratok, hogy Gyümölcsös reggelt (pálnika ez tán?) . Pavlovi reflexként azonban a győri "Jó reggelt" szelete jutott eszembe (tessék figyelni drága Cerbi, a GYŐRI jutott eszembe a valamilyen "reggelt" kulcsszóról), de rá kellett jönni a liftben, hogy ez bizony Cerbona. Nem baj, azt is szeretjük. A doboz tartalma egy darab alma (ő képviseli a súlyt, hogy érezz is valamit a dobozban), egy darab cerbiszelet (ofkoz gyümölcsös), valamint egy kis csomagoscska cerbi műzli. Tej nincs:D
Persze a képen az almának van cuki kis zöld levele, de ez most mellékes.
Ami miatt megírtam ezt a bejegyzést, az valójában az, hogy mostanában másodszor botlom ilyesmi akcióba, első élményem a Danone rossz emlékű osztogatása volt, és hogy mennyire emlékszik a fogyasztó.. a cerbi szelet lejárati dátumát is gyanúsan kezdtem méregetni. A teszten átment, nem volt átragasztva, gyárilag volt 2008 szeptember rányomtatva. Ügyes. A szomorú, hogy ettől már ügyesnek kell minősítenem.