Új fönök, aki még Magyarul is tud picikét

2010.07.05. 17:16 Öltönyösrabszolga


Alakulnak itt a dolgok, Főnök még csütörtökön beszélt velem, hogy hát egy perc ideje sincs rám, meg ilyesmi, így tehát sokkal okosabb lenne, ha a Márknak dolgoznék közvetlen, aki ilyen fájnensz dájrektor lett, és hogy neki majd sokkal több ideje van rám, és szakmailag is jobban megérti, miket hordok itt össze a vlookupba ágyazott háromszoros if függvényemmel.
Éppen volt valami aktuális ámokfutása a sales teamnek, amit reggel én kaptam meg, hogy ássam ki a lényeget a szarkupac alól. Márknak felvázoltam mi is fog történni, 3 órán keresztül szedtem ki az adatokat a sales vs delivery boxmeccsből, kaptak közben 23 pennys földimogyorót, melynek hatása leírhatatlan; amellett, hogy én vagyok a jófej, még magamban jót is röhöghettem, mivel úgy kapkodták a sós mogyit, mint a tyúkok a tápot. Még hajolgattak is néha.
Márkkal 30 perc alatt átárgtuk magunkat az eredményen, kérdezett is, értelmeset, így rögtön tudtam, hogy végre egy olyan főnök, aki tudja is mit jelent, amit leírtam.
A nyitótánc után ma leültönk Márkkal, hogy mi is legyen a középtávú stratégia, mit is kéne csinálnom, végre olyasmiért fognak fizetni, amit perverz módon kedvelek, excelbűvészkedni, hogy a legoptimálisabb eredmény jöjjön ki, hatszázcsillió beviteli változóval, számolós táblákkal, mindennel.
Végül jött egy kis honnan jöttél szöveg, már vártam, hogy "ááá, Hángörii... I have been there once" És ezzel meghal a beszélgetés. De nem. Tényleg járt itt egyszer, 15 éve, már elnézően mosolyogtam is, hát igen, schöne Schloss, schöne Mädchen, jaaa, jaa. Erre elkeztde mondani, hogy a fél országot bejárta, képes volt minimális gondolkodással legalább 10 települést felsorolni, ahol járt, érthető kiejtéssel, röhögött Székesfehérváron, hogy ki se lehet mondani, meg persze kalsszikusan elmondta az egész magyar szókincsét. Meg egy korábbi munkahelyén volt valami magyar kollegina Pécsről, gyanús nekem a dolog... Mondjuk egy gyors swot analízist követően ez bizony veszély, hogy nekem nincs olyan csücsöri kis szám.
Szóval jól indul a dolog, Márkkal meg fogjuk érteni egymást. Aztán persze jöhet még kutyára kamion, de Ki tudja, egyszer majd pálinkázunk is:)Alakulnak itt a dolgok, Főnök még csütörtökön beszélt velem, hogy hát egy perc ideje sincs rám, meg ilyesmi, így tehát sokkal okosabb lenne, ha a Márknak dolgoznék közvetlen, aki ilyen fájnensz dájrektor lett, és hogy neki majd sokkal több ideje van rám, és szakmailag is jobban megérti, miket hordok itt össze a vlookupba ágyazott háromszoros if függvényemmel.

Alakulnak itt a dolgok, Főnök még csütörtökön beszélt velem, hogy hát egy perc ideje sincs rám, meg ilyesmi, így tehát sokkal okosabb lenne, ha a Márknak dolgoznék közvetlen, aki ilyen fájnensz dájrektor lett, és hogy neki majd sokkal több ideje lesz rám, és szakmailag is jobban megérti, miket hordok itt össze a vlookupba ágyazott háromszoros if függvényemmel.


Éppen volt valami aktuális ámokfutása a sales teamnek, amit reggel én kaptam meg, hogy ássam ki a lényeget a szarkupac alól. Márknak felvázoltam mi is fog történni, 3 órán keresztül szedtem ki az adatokat a sales vs delivery boxmeccsből, kaptak közben 23 pennys földimogyorót, melynek hatása leírhatatlan; amellett, hogy én vagyok a jófej, még magamban jót is röhöghettem, mivel úgy kapkodták a sós mogyit, mint a tyúkok a tápot. Még hajolgattak is néha.


Márkkal 30 perc alatt átrágtuk magunkat az eredményen, kérdezett is, értelmeset, így rögtön tudtam, hogy végre egy olyan főnök, aki tudja is mit jelent, amit leírtam.


A nyitótánc után ma is leültünk Márkkal, hogy mi is legyen a középtávú stratégia, mit is kéne csinálnom, végre olyasmiért fognak fizetni, amit perverz módon kedvelek, excelbűvészkedni, hogy a legoptimálisabb eredmény jöjjön ki, hatszázcsillió beviteli változóval, számolós táblákkal, mindennel.


Végül jött egy kis honnan jöttél szöveg, már vártam, hogy "ááá, Hángörii... I have been there once" És ezzel meghal a beszélgetés. De nem. Tényleg járt itt egyszer, 15 éve, már elnézően mosolyogtam is, hát igen, schöne Schloss, schöne Mädchen, jaaa, jaa. Erre elkeztde mondani, hogy a fél országot bejárta, képes volt minimális gondolkodással legalább 10 települést felsorolni, ahol járt, érthető kiejtéssel, röhögött Székesfehérváron, hogy ki se lehet mondani, meg persze kalsszikusan elmondta az egész magyar szókincsét. Meg egy korábbi munkahelyén volt valami magyar kollegina Pécsről, gyanús nekem a dolog... Mondjuk egy gyors swot analízist követően ez bizony veszély, hogy nekem nincs olyan csücsöri kis szám.


Szóval jól indul a dolog, Márkkal meg fogjuk érteni egymást.(Muhahha) Aztán persze jöhet még kutyára kamion, de ki tudja, egyszer majd pálinkázunk is:)

1 komment

Címkék: munka karrier london rabszolgasag

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr183400087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jacint70 · http://http:\\jacint.blog.hu 2010.07.05. 21:25:06

off Adatokat inkább priviben, küldjél léccike elérhetőséget... Ja, és ki lehet bővíteni az ajánlót... Aztán meg moderáld ezt ki...
süti beállítások módosítása