A láthatatlan Ducati

2011.03.11. 12:33 Öltönyösrabszolga

 

Nincs ott. Állok beöltözve, kezemben a sisak, a lépcsőházban imádkoztam picit, hogy beinduljon ilyen hidegben is. Az ajtón kilépve pedig hűlt helye. Nincs, kész, elment vadászni. A láncot levágták a másik láncot nem tudom hova tették. A takarója nem kellett nekik, ott volt ledobva. Semmi dráma, semmi erőszak, egyszerűen egy üres érzés. Ellopták. 2 napja vettem, már kigondoltam merre viszem, milyen olajat teszek bele, hogyan csinosítom ki, hogy ebben a szezonban hű társam legyen. Vajon vastagabb lánc megvédte volna?
Amúgy ki a fene akar ellopni egy 11 éves sárga roncsot? Miért nem lopták el a tavalyit, ami sokkal szebb volt, sokkal csillogóbb? Igaz, nem Ducati, "csak" Suzuki volt. Legalább 200 éjszakát töltött ugyanott és még csak meg sem karcolták.
Direkt azért ezt vettem, merthogy ez úgyis alig ér már valamit, így minimalizálva a lopáskárt. Ha én motort lopnék, akkor olyat vinnék, ami ötször ennyit ér. Kezdem azt hinni, hogy a szép új csillogó cuccokat nem lopják, a rohadó szakadt cuccokat /Link afrikai cipő/ meg de.

Nincs ott. Állok beöltözve, kezemben a sisak, a lépcsőházban imádkoztam picit, hogy beinduljon ilyen hidegben is. Az ajtón kilépve pedig hűlt helye. Nincs, kész, elment vadászni. A láncot levágták a másik láncot nem tudom hova tették. A takarója nem kellett nekik, ott volt ledobva. Semmi dráma, semmi erőszak, egyszerűen egy üres érzés. Ellopták. 2 napja vettem, már kigondoltam merre viszem, milyen olajat teszek bele, hogyan csinosítom ki, hogy ebben a szezonban hű társam legyen. Vajon vastagabb lánc megvédte volna?


Amúgy ki a fene akar ellopni egy 11 éves sárga roncsot? Miért nem lopták el a tavalyit, ami sokkal szebb volt, sokkal csillogóbb? Igaz, nem Ducati, "csak" Suzuki volt. Legalább 200 éjszakát töltött ugyanott és még csak meg sem karcolták.


Direkt azért ezt vettem, merthogy ez úgyis alig ér már valamit, így minimalizálva a lopáskárt. Ha én motort lopnék, akkor olyat vinnék, ami ötször ennyit ér. Kezdem azt hinni, hogy a szép új csillogó cuccokat nem lopják, a rohadó szakadt cuccokat meg de.

Ducati 750 SS

3 komment

Címkék: motor london élmény dobbenet

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr233400109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_143272 2011.03.11. 20:47:33

mennyibe került ez a jószág?

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.11.28. 12:53:25

@Hammer: Igen, igen... Gondoltam ilyesmire, főleg, hogy gyanusítottam is van. Amúgy coming soon, dec 5-én ilyenkor élesedik a Ducati utóélete. Merthogy van neki, mostanában zárul le az ügy végleg:)
süti beállítások módosítása