Konzervgyár

2009.08.15. 15:34 Öltönyösrabszolga

-Elfáradtak, ugye? Meleg van!
-(...) Hát igen, el.
-Én is kerékpároztam régen, bejártam a fél világot. Jártak már a Kap Nortnál? (bármi is legyen ez, én ezt találtam a Google haverom segítésgével: Kap Nort)
-Hát, még nem.
-Az volt igazán magas, ott Svédben. Még osztrák kerékpárosok is voltak ott!
-(Hümmögés)
-Honnan jöttek maguk?
-Sokfelől, Szecsőről, leginkább. De ő itt Tibortelepről például.
-Amikor én annyi idős voltam, mint maguk, én nyáron a konzervgyárban dolgoztam!
-(hmmm)
-Rossz most az országban, ezért is.
-(Hmm?)
-Hát maguk, miből van például az a drága kerékpár? Meg a kosztot ki fizeti?
-Hát, bizony, mi fizetjük.
-Neem hiszem azt. Maguk azt sem tudják, mi az a munka! Én nyaranta a konzervgyárban...
-Viszont látásra!
-Ezért tart itt ez az ország, dolgozzanak fiatalok (nyányinyunyá)

Így zajlik egy biciklitúra Öltönyöséknél, akik kertből kibeszélő bácsival diskurálnak. A Jelenet végén Kártyás előrántott egy repeszgránátot, kitépte a biztosítószeget a fogával és hanyagul visszahajította a bácsira, amúgy vélemény címén.

4 komment

Címkék: utazas idiota portre dobbenet

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr473400066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danesdzsu 2009.08.16. 20:14:50

Először is, a fiataloknak dolgozni kéne. Aztán meg rendesen kerékpározni, nem ilyen nyámnyila módon, akkor nincs idő beszélgetni a parasztbácsival, meg nem is tudja felfedezni a drága kerékpárt (az értékét a valós tizedére becsüli, ha megmondod a valóságot, azt fogja hinni, hülyéskedsz). Meg a fiataloknak dolgozni kéne. Pl. oda kéne a vésni az emailcím mellé, hogy kötelező. kevesebb az idegeskedés. Meg a fiataloknak dolgozni kéne.

Hugi 2009.08.17. 16:07:53

Szerintem, ha ilyen északi helyeket emleget, akkor a Nordkappra gondolhatott a bácsi. Mondjuk az tényleg szép hely. :) (Annak ellenére is magabiztosan állítom, hogy amikor arra jártam, a felhőalap kb 100 m-en volt, azaz kb 200 m-rel a Nordkapp alatt... és fújt a szél is, és hideg is volt, és akkor már több, mint egy hete em láttuk a Napot, és utána sem még egy hétig, és teccik már engem sajnálni???!!! ...)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.08.20. 09:51:35

A Nordkapp (ahol nekem több szerencsém volt az időjárással) nekem is megfordult a fejemben, de a párbeszéd alapján elképzelt bácsira nagyon nem illik rá, hogy ő oda eljutott volna, már csak azért se, mert nem Svédben van, hanem Norvégban...;-)

Hugi 2009.08.28. 09:45:40

tudom, de aki 700 évesen megkövesedett idegpályákkal hajdan csillogó ifjúságát emlegeti, valszeg összekever egy pár dolgot. Csak arra gondoltam, hogy ha valóban tekergett biciklivel Svédországban, akkot éppenséggel akár eljuthatott a Nordkappra is, amia cocialiuzmusban a rendeteg idegennyelvet beszélő balatonkörnyéki kollégák akár így is emlegethettek.
süti beállítások módosítása