Ugye, mindenki sok olyat hallott már, hogy a csokigyárban annyi ingyencsoki van / jár, hogy már senkinek sem kell. A sörgyárban is kapnak sörutalványt Öltönyös bajtársai. Légitársasági dolgozók ingyenjegyeket kapnak a cégtől. Öltönyös most éppen az IT outosurcing bizniszben utazik, szolgáltatásokat ad el. Az ügyfél jön, fizet, mi meg adunk neki olyanokat, mint például:
-Help Desk szolgáltatás. Ha Vazulkának valami baja van a gépével, felhív minket és mi szerződés szerint 2-4-8 órán belül, neátán másnapra megjavítjuk / kicseréljük a ketyerét.
-Move szolgáltatás: Ha az ügyfél a marketingosztályt akár épületen belül áthelyezi, akkor felhívja a Help Desket, és mi megyünk, átpakoljuk nekik a gépeket, mindent beüzemelünk az új helyen.
-Deskside Software Support: Ha az ügyfélnek installálni kell valami programot Koppányka gépére, akkor hívja a Help Desket, aki a messzi távolból belenyúl Kipp-kopp gépébe és mire visszajön az ebédszünetről, már ott is az új programja.
Az ember azt gondolná, ha a cégen belül van valami bibi, akkor a csokigyár mintájára, szemvillanás alatt, ultraprofi módon megoldást találunk rá, hiszen mi ebben vagyunk jók, ezt szeretjük csinálni, a falra meg hangzatos jelszavak vannak írva, miszerint mi csodákra vagyunk képesek bármikor bárkinek. Mondjuk ezt Amszterdamban a piros lámpák búrájára is ki lehetne írni.
Öltönyös részlege költözött a pincéből a tízedikre. A naív dolgozó azt hitte, reggel bemegy és az új helyen ott a gép, szebben ragyog mint valaha. Ugye sejted, nyájas olvasó, hogy ha így lett volna, nem születik meg ez a post. Öltönyös mindent magának csinált, gép szétszed, kiskocsit szerez, felliftez, gép beüzemel. Öltönyösnek új szoftverre volt szüksége megváltozott munkaköréhez. Kerek 23 napra és 4, egyre anyázósabb e-mailre volt szükség, mire megkapta. Öltönyösnek ellopták az egerét. Az IT válasza 4 nap után „Nincs rá pénz, kölcsönbe tudok adni egyet”.
Hát kéremészépen, hol a csoki?