Van-e jól műkődő szolgáltató?

2007.10.03. 10:37 Öltönyösrabszolga

Öltönyös épp most küldte el a zaklató e-mailt a lapkiadónak, mert október harmadika van, az októberi lapszám meg még sehol. Legyek türelmes, még a postás is olvassa. Ugyan némileg aggaszt, hogy az újságosnál már 25. óta kapható. Na mindegy.

Szóval Öltönyös tűnődött, hogy mostanában rengeteg szolgáltató céggel lépett kapcsolatba és hogy hányszor volt _elégedett_? Tehát minden úgy történt ahogy előre tájékoztatták, nincs váratlan meglepetés, nincs késés, hanem amolyan civilizáltan én fizetek, ő adja amit megígért.

ÉS VAN! Az elmúlt fél év aranyérmese egyértelműen a Beanbag.hu! A nagy nyári ubiszezonban, amikor mindenki nyaral, viszonylag hamar, 2 nap alatt képesek voltak válaszolni egy e-mailra.

Amikor megrendeltem a cuccost, ő ajánlott egy kis kedvezményt. Mondjuk lehet, hogy segített, amikor a konkurencia weboldalát a kezemben szorongatva, néha összehasonlítás céljából jelentősségteljesen tanulmányozva megkérdeztem, hogy "Akkor ez most mennyibe is fog nekem kerülni?"

De ami igazán a dobogóra emeli őket: Kedd volt. Pécsi cég. Megbeszéltük, hogy Péntek délután lakásavató lesz, így jó lenne, ha a sok babzsák ott éktelenkedne a nappalimban, különben kénytelen leszek átnevezni a zenés-táncos mulatságot "Hozz egy széket magaddal" partira. Nem kellett. 4 nap alatt színre méretre szabva, házhoszszállítva, hiányok és tévedések nélkül, épségben megérkeztek hozzám a zsákok. Közben több telefont is kaptam a processzről, tehát készülőben, minden oké, most indult a sofőr, meg ilyenek.

 Lelkendezek, megírom, kollegák fele hétfőn babzsákot keresett a neten, barátok is erősen fontolgatják, hogy ilyen nekik is kell. Szerinted, ha megkérdezik: "Öltönyös, Hol vetted azokat a kircsi babzsákokat?" Mit fogok mondani?

 (még nincs kész ugyan a beépített szekrény, de eddig minden egész simán ment a Stanley-vel is, ezüstérem-szagú, csak el ne rontsátok!)

Azért hadd osszak citrom díjjakat is, történet nélkül: T-com, Skála-metró, Interware, drága építtetőm, A szalagfüggönyös, K&H, Whirpool, Electroworld, Tesco, PCX webáruház. Biztos van több, de rájuk még emlékszem:) Nekik meg van bocsátva:)

1 komment

Címkék: lakas uzlet fogyasztovedelem

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr133400002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jacint70 · jacint.blog.hu 2008.10.10. 13:04:20

Én a Fakanál című újsággal jártam így... Megvolt a féléves előfizu, első alkalommal meg is jött... Másodszor hetekig semmi. Felhívom őket, mondom nem kaptam, küldik postával... A következő három hónapban ugyanez... Aztán rájöttem, hogy amit nyerek a oéldányonkénti kedvezménnyel, azt jól el is telefonálom, cserébe viszont sokkal később jön meg az újság, mintha megvenném az újságárusnál... Meg is szüntettem az előfizut...
süti beállítások módosítása