Új masinéria

2007.06.22. 10:51 Öltönyösrabszolga

Végrevégre, megérkezett az új masinéria. Szép, fekete. Megérte rá várni, 2 hete volt modellváltás, ebben már blútúsz is van meg mégtöbbebb memória. Ettől persze nekem nem lesz jobb, de nagyon geek.

Mondjuk talán jobban értékeltem volna, ha már a 4 hónappal ezelőtti meetingre is magammal vihettem volna és nem kellett volna kényszeredett mosollyal a többi dobozosnak mondani, hogy hááát izé, nekem még csak ilyen papíralapú notebookom van. Persze ez sokkal jobb, mert könnyebb, vékonyabb és nem kell neki áram. Csak ezt ők nem tudják.

Bár amikor a főmuki azt mondta, hogy "ezt most elküldöm mindenkinek mélben" és én nem kaptam meg, akkor kezdtem sejteni hogy az ő dobozaiknak is van előnye. De az is lehet, hogy ha sima fénymásolópapír helyett félfamentes rajzlapot használtam volna, abban már vannak ilyen levelezési funkciók. De legrosszabb esetben ha veszek hozzá "levélpapír" perifériát.

Szólj hozzá!

Címkék: munka computer rabszolgasag

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr383399982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása