Hová jut a világ?

2012.02.15. 21:06 Öltönyösrabszolga

Öltönyös életében először PÉNZT adott játékért. És ez nagy dolog, figyelembe véve, hogy már elvből sem vennék meg egy játékot sem.

Valószínűleg a szocializáció az oka, öt évesen az ember még nem nagyon fogja fel, hogy a c64 mellett heverő kazira felmásolt 14 játék valójában szellemi termék, amiért fizetni kell(ene). Nagyot ugorva, a warcraft 2 is 20 lemezen utazott hazáig, míg a 18. lemez 95%-nál hibát jelzett és még egy borzasztó napot kellett várni, mire ismét elhoztam. A gyerekkor pedig meghatározó, a játékért soha egyetlen ismerősöm sem fizetett, én is lemásoltam a másolat másolatát.
 
Íme, egy lemásolhatatlan játék, egy sima tower defence flash-ben. Ameddig csak lehetett, eljátszottam vele, elég sokáig ingyenes. Már 239-es szintű varázsló voltam(muhaha), ami minimum 200 játékóra befektetése után lett meg, és úgy éreztem, ha tovább akarok menni, nem lehet kikerülni, regisztráció, paypales fizetés... majdnem 5 dollár a további játék ára. Tudtam, mert korábban párszor már felmerült a gondolat, de mindig a "lóf*szt fogok fizetni játékért" felkiáltással megnyomtam a mégsem gombot. Egészen eddig.
 
Amúgy irodai munkakerülésre nem ajánlott, mert belemerülsz, és amellett, hogy nem pörög a GDP, még a főnök is könnyen rajta kaphat. Tower defence fetisisztáknak kötelező darab.
 
Update, Március Nyolc. MINDEN acsit megszereztem. Eltűnt a kihívás, ismét lesz időm bármi más hasznosa!:)
 
 

 

2 komment

Címkék: vélemény ajanlo élmény computer szorakozas

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr144115321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.02.15. 22:28:06

Hááát, azért úgy gondolom, öt dollár - 1200 Ft - még az az összeg, amire azt mondja az ember, hogy ennyit megér, nem extra lehúzás...
süti beállítások módosítása