Sebességhatárok egy hatszáz köbcentis motorral

2010.06.23. 12:13 Öltönyösrabszolga

 

Mútkor elhatároztam, hogy ma szabályos leszek. Motorral át a városon, autópálya, körgyűrű, belváros, külváros, minden volt benne, és arra kellett rájönnöm, hogy ha betartom a sok 30-40-50 mérföldes(1 mérföld ~ 1,6km) korlátozó táblákat, sokkal balesetveszélyesebb. Miért? Kérdezed, hát minnél lassab valaki, annál kisebb bajt tud okozni, magának, másoknak. Nos, elméletben igen, gyakorlatban azonban...
Annyira rohadt lassan kell menni, hogy a kedves motoros, és szerintem az autós is, elkezd unatkozni.(Ó de hány autós mellett mentem ma el, akik vígan SMS-eztek...) Olyan lassan érnek az ingerek, azokra is olyan villámgyorsan lehet válaszolni ilyen kis sebességnél, hogy elkezdesz másra figyelni. Elgondolkozol azon, mit is lehetett volna jobban csinálni ma melóban, hol szúrtad el, jéé mekkora dekoltázs jön szembe, az öv, vagy szoknya? Aztaa micsoda ferrari van mögöttem, jéé egy gyrosos, jujj télleg éhes vagyok, mi is legyen a vacsora? Oppá, ezek most verekednek a buszmegállóban? Nézzük csak. Jéé, erre jár a 187-es busz is? Lássuk, mi van ráírva, honnan jön ez?
Pár perc után már mindenre figyelsz, csak a vezetésre nem. Az pedig alacsony sebességnél is veszélyes, ha nem koncentrálsz mereven az útra. Csak ha másfélszer ennyivel mész, egyszerűen nem érsz rá ilyen marhaságokra figyelni, gondolkozni, az agyad 90-95%ban a vezetésre koncentrál. És igen kis valószínűséggel hibázol, mert azért 2x3 sávos, középen fallal elválasztott, járda és lakóházmentes úton a 90-100 km/h  tempó nem tűnik gyilkosnak, a megengedett 64-el ÖltönyöMútkor elhatároztam, hogy ma szabályos leszek. Motorral át a városon, autópálya, körgyűrű, belváros, külváros, minden volt benne, és arra kellett rájönnöm, hogy ha betartom a sok 30-40-50 mérföldes(1 mérföld ~ 1,6km) korlátozó táblákat, sokkal balesetveszélyesebb. Miért? Kérdezed, hát minnél lassab valaki, annál kisebb bajt tud okozni, magának, másoknak. Nos, elméletben igen, gyakorlatban azonban... Annyira rohadt lassan kell menni, hogy a kedves motoros, és szerintem az autós is, elkezd unatkozni.(Ó de hány autós mellett mentem ma el, akik vígan SMS-eztek...) Olyan lassan érnek az ingerek, azokra is olyan villámgyorsan lehet válaszolni ilyen kis sebességnél, hogy elkezdesz másra figyelni. Elgondolkozol azon, mit is lehetett volna jobban csinálni ma melóban, hol szúrtad el, jéé mekkora dekoltázs jön szembe, az öv, vagy szoknya? Aztaa micsoda ferrari van mögöttem, jéé egy gyrosos, jujj télleg éhes vagyok, mi is legyen a vacsora? Oppá, ezek most verekednek a buszmegállóban? Nézzük csak. Jéé, erre jár a 187-es busz is? Lássuk, mi van ráírva, honnan jön ez?Pár perc után már mindenre figyelsz, csak a vezetésre nem. Az pedig alacsony sebességnél is veszélyes, ha nem koncentrálsz mereven az útra. Csak ha másfélszer ennyivel mész, egyszerűen nem érsz rá ilyen marhaságokra figyelni, gondolkozni, az agyad 90-95%ban a vezetésre koncentrál. És igen kis valószínűséggel hibázol, mert azért 2x3 sávos, középen fallal elválasztott, járda és lakóházmentes úton a 90-100 km/h  tempó nem tűnik gyilkosnak, a megengedett 64-el szemben.

Öltönyös mútkor elhatározta, hogy egyszer teljesen szabályos lesz. Motorral át a városon, autópálya, körgyűrű, belváros, külváros, minden volt benne, és arra kellett rájönnie, hogy ha betartja a sok 30-40-50 mérföldes (1 mérföld ~ 1,6km) korlátozó táblákat, sokkal balesetveszélyesebb. Miért? Kérdezed, hát minnél lassab valaki, annál kisebb bajt tud okozni, magának, másoknak.

fa motor indián

Nos, elméletben igen, gyakorlatban azonban... Annyira rohadt lassan kell menni, hogy a kedves motoros, és szerintem az autós is, elkezd unatkozni. (Ó de hány autós mellett mentem ma el, akik vígan SMS-eztek...) Olyan lassan érnek az ingerek, azokra is olyan villámgyorsan lehet válaszolni ilyen kis sebességnél, hogy elkezdesz másra figyelni.

Elgondolkozol azon, mit is lehetett volna jobban csinálni ma melóban, hol szúrtad el, jéé mekkora dekoltázs jön szembe, az öv, vagy szoknya? Aztaa micsoda Ferrari van mögöttem, jéé egy gyrosos, jujj télleg éhes vagyok, mi is legyen a vacsora? Oppá, ezek most verekednek a buszmegállóban? Nézzük csak. Jéé, erre jár a 187-es busz is? Lássuk, mi van ráírva, honnan jön ez? Pár perc után már mindenre figyelsz, csak a vezetésre nem. Az pedig alacsony sebességnél is veszélyes, ha nem koncentrálsz mereven az útra. Csak ha másfélszer ennyivel mész, egyszerűen nem érsz rá ilyen marhaságokra figyelni, gondolkozni, az agyad 90-95%ban a vezetésre koncentrál. És igen kis valószínűséggel hibázol, mert azért 2x3 sávos, középen fallal elválasztott, járda és lakóházmentes úton a 90-100 km/h  tempó nem tűnik gyilkosnak, a megengedett 64-el szemben.

 

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény motor london

A bejegyzés trackback címe:

https://oltonyosrabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr33400085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása